Sunday, 6 March 2011

Terima Kasih diucapkan kepada....

Assalamualaikum...

Fuuh!!Kepenatan yang teramat..
Haaa,korang sehat??
Alhamdulillah, Nana sihat2 je tapi sedikit penat..
Penat dikaki akibat berjalan xhenti2...Oouchh..
Ape2 pon..
Alhamdulillah, segala urusan berjalan dengan lancar...
Terima kasih Ya ALLAH...

Terima Kasih diucapkan kepada Kerajaan Johor diatas sumbangan yang telah diberikan...
Mudah2an ALLAH membalas jasa baik kalian..

Semoga dikurniakan juga rezeki yang melimpah ruah utk seluruh rakyat Malaysia &
semoga kita tergolong dikalangan hamba yang sentiasa bersyukur..
'
'
'






**********************************

Alhamdulillah,plan last minit pon selesai dengan jayanya...
Terima Kasih diucapkan kepada semua yang yang terlibat dalam menjayakan misi last minit ini
sama ada secara langsung atau tidak langsung...:D
First time ke Kota Singa!!Wee~~~
Tapi xdapat ape pon...dapat penat je..hehehe..

Beli souvenir sket2...buat2 ade...:p
Almaklumlah,plan mengejut..
So,xprepare la ongkos yang lebih..
Ape2 pon tetap happening + pening2 ngan kawan2..Hee~~
'
'
'








**********************************

Terima kasih juga diucapkan kepada tuan rumah "Cik Hamidah" & keluarga yang sudi menyediakan tempat penginapan untuk kami..
InsyaALLAH ada masa kite jumpe lagi..
Jemput lah dtg umah aku pulak ye kak Amie..
Kalau ko nak tunggu kad jemputan sampai, thn depan la ye..nonsense!!hehe..
**Sori,tak banyak sangat pic lah sebab banyak kat kemera kawan2...
Mr Black Nikon ni kehabisan bateri & terlupa bawak charger..Heee~~

p/s: Alhamdulillah...Mudah2an urusan Nana & kwn2 utk pulang ke Mesir juga dipermudahkanNYA..
Pejam celik pejam celik...Bape hari je lagi...huk3x..

NaNa(^_^)NaNa
Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

cinonex coreyan said... [Reply to comment]

waa..dah nak balik mesir yea..=)

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

hmmm...mcm tu la nampaknye cinonex..
Doakan Nana ey..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...