Monday 28 March 2011

Ada Aku Kesah??

Assalamualaikum...

Oh,bukan rajin sebenarnya nak menari2kan jari2 ini di papan kekunci..
Tapi apekan daya..bila ada sesuatu yg nak diconteng2kan..
Haaa..ape lagi..taip je lah!!
Banyak bunyi la nana ni..:p

Ok2...korang biasa dengar kan dis word 'ADA AKU KESAH??'
Alaa...mesti korang2  biasa gunakan ayat tu kan..kan..
Hmmm,Nana rasa mcm agak kasar..ye ke??
Tapi bole jadi sentap  sedap didengar kalau kita katakan dengan penuh sopan & santunnye..ehee..

berTuAh punye TuAh landing atas laptop kite!!hehee~~

Walo apepon..
Certain time ayat ni sangat2 berguna jugak..hehee..
Kire bole pakai lah..
Yang penting..
Selagi mana ia tak mengganggu gugat ketenteraman orang lain...:p

Ada yang tak baek nye jugak bila guna ayat 'Ada Aku Kesah??' ni..
Contoh la bila orang tegur kesilapan kite..
Dengan rasa tidak bersalahnye jawab 'Ade aku kesah??'
Plus ngan memek muka yang xbest..
Xbaek taw!!
Yang ni dah masuk bab kena cuci hati..ehee..
Naudzubillah..

Ok la..tu je kot..
Sebab terLIKE ngan ayat 'Ada Aku Kesah??'
Saje la menggatal2 nak taip entry ni..

Moral : Gunakanlah ayat 'Ade aku kesah??' dengan penuh berhemah..keh3x

p/s : Aiman tak kesah... Tuah pon xkesah!!hehee~~

NaNa(^_^)v
Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

penglipur said... [Reply to comment]

tuah..senyum la sikit..masam mencekut jea..muka mcm tak pueh ati..smile always =)

MakNana said... [Reply to comment]

Cinonex..
Tuah memang suka wat muka mcm tuu..
Lebeh kurang cinonex jgk kot..hehee..
cume Tuah comel banyak..:D

Keep smiling too;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...