Saturday, 26 March 2011

Pagi yang sungguh berTUAH!!

Assalamualaikum...

ALHAMDULILLAH..Segala puji bagi ALLAH..
Diatas qudrat & iradatNYA bumi maseh lagi mampu bernafas..

ALHAMDULILLAH Ya ALLAH...
Begitulah juga tragedi kehilangan TuAh..
Dengan izinNYA...
TuAh selamat pulang ke rumah Cik Izz setelah hampir 2 hari menghilangkan diri...

Ya ALLAH...
Kau mendengar rintih suara hambaMU ini...
Hanya padaMU Ya ALLAH kuserahkan segalaNYA...

Mudah2an diri ini,keluarga yang disayangi,
sahabat2 tersayang, seluruh muslimin muslimat &
TuAh sentiasa dalam peliharaan & jagaanMu Ya ALLAH s.w.t..

**Kadang2 kita lupa... 
Kite ingat kite dah cukup mampu jage mereka2 yang kita sayang kan??
Sama2 saling mengingatkan...
Segalanya adalah diatas KUASA & KEHENDAKNYA..
Mohon lah apa sahaja hanya kepada DIA yang ESA..

Terima kaseh ya ALLAH...
Ujian demi ujian.. 
Hati & perasaanku memang layak diuji!!
Namun,sungguh aku merasakan bahawa kau terlalu menyayangi hambaMU yang lemah ini..

Terima kaseh tidak terhingga buat Izz & Najah..
InsyaALLAH..mudah2an ALLAH membalas jasa baek kalian yang sungguh mulia itu..:)

Terima Kaseh jg buat keluarga Nana & kawan2 yang tak putus2 mendoakan keselamatan TuAh..

Ishk..xtahu nak gambarkan macam mana gembiranya~~
Rase nak lompat2 je!!hehee~~

Ni dia gambar2 TuAh yang telah selamat pulang
'
'
'
Alahaaiii...si Budak BerTuAh..
Cian die..
Kelaparan~~
Kemana la TuAh jalan2 agaknye..:p
Cari awek ey??hehee~~
Xmo noti2 taw TuAh!!


p/s : Peliharalah hatiku yang lemah ini Ya ALLAH...

NaNa(^_^)v
Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

cinonex coreyan said... [Reply to comment]

dalam hati tuah berkata :

i'm lonely..tuah dah semakin dewasa..perlu ade sesekor untuk menemani diri tuah..nana tolong la carikn sesekor untuk tuah..manusia pun ada keinginan nak berpasangn..tuah pun mahu seperti itu juga,harap nana boleh dengr kate2 tuah ni walaupun bhase meow..kalau ade sesekor untuk tuah..tuah janji tak lari2 umah mcm ni lagi..penat tau 2 ari mencari tapi tak jumpe =p

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

Amboit..bila lelaki mewakili si jantan utk berkata2..hehee

Yelah2..
Nanti kite cari la..
Tuah nak mcm mane??
nak mcm angelina jolie jgk ke?:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...