Monday, 7 March 2011

Sebelum tidur...katakan...

Assalamualaikum...

Selamat Malam semua...=)

Sebelum tidur... katakan :

"Saya nak mintak maaf kat semua ye kalau saya ada salah & silap...
Dan saya maafkan semua orang yang ada buat salah & silap pada saya...
kita sama2 manusia biasa kan??"

Semoga ketenangan hidup sentiasa bersama saya..
Semoga Redha & Rahmat ALLAH juga sentiasa bersama saya..



SABAR & REDHA itu INDAH dan pasti mengundang HIKMAH...

p/s:  Jangan menangis lagi...melainkan hanya kerana menginsafi akan dosa2 yang lalu..(╥_╥)

NaNa(^_^)v
Comments
4 Comments

4 budak baik sudi komen:

cinonex coreyan said... [Reply to comment]

cinonex datng bace entry..tapi tak tau nak komen ape..saje nak tinglkn jejak =)

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

Hmmm...thanks cinonex..=)

sori lah entry kite xbest sebab mood kite sedang xbape best..:(

cinonex coreyan said... [Reply to comment]

best ke tak best entry nana,cinonex ttp datng lawat kawan cinonex ni..=)

kalau nak diikut kan mood cinonex pun tak best..tapi kene gagahkan juga walpn pun sakit macam mane sekali pun..jdikan tarbiyah dalam hidup kite..allah swt tidak membebani seseorang itu sesuai dengan kesanggupannya..

macam cinonex,cinonex tak layan sangt perasaan tu walaupun hajat tak sampai dan tak dapt nak tunaikn janji..allah swt lebih mengathui segala nye..

senyumlah sahabat walaupun dalm keadaan di timpa musibah atau sbagai nye =)

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

AllAH!!

Syukran ya Akhi..
Akhi(bro)la kan...
xkan ukhti(sis) kot cinonex ni...hehehe...

InsyaALLAH cinonex..
semoga kite sentiasa tabah & sabar menghadapi ujian yang dtg..

Thanks a lot 4 ur advice..(✿◠‿◠)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...