Thursday, 7 June 2012

Egypt : Ramsis | Tahrir

...السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 ♥بسم الله الرحمن الرحيم♥

Alhamdulillah, sehari-hari bermusafir ke Kota Berdebu Kaherah. Segala urusan dipermudahkan. Pergi & pulang ke Alexandria dengan selamat. Macam biasa setiap awal bulan pasti akan ke Kaherah untuk mengambil minha(duit bantuan) dari Majlis A'la. Tak perlu dilihat pada berapa nilai yang diterima, tapi syukur Alhamdulillah dengan rezeki kurniaan-Nya :)

Ni ada la gambar-gambar yang sempat di'tembak' dengan kemere digital je =.='. Bila dilihat Mesir beberapa tahun dahulu dan sekarang, banyak perubahan :) Ya, mungkin Mesir juga hendak menyahut selogan Mesir Boleh! bukannya.... Mesir Asal Boleh! :P hehee.

Replika Ramsis

Jadual perjalanan keretapi

Tak tahu la ape simbolik senibina ni :P 

Replika keretapi

Keretapi = Qitar 

Dataran Tahrir 

  Alhamdulillah~ tenang & aman. Nasib takde rusuhan bagai, selamat! :P 

p/s: 3 hari lagi, next paper nahu!


NaNa=^.^=
Comments
8 Comments

8 budak baik sudi komen:

Ayuni said... [Reply to comment]

Subhanallah, cantiknya...

NunAlifNunAlif said... [Reply to comment]

@Ayuni
Haza min fadhli Rabbi :)

liyanazahirah said... [Reply to comment]

teringinnya nak pegi sana :)

NunAlifNunAlif said... [Reply to comment]

@liyanazahirah Ahlan2 :)

the fikirman said... [Reply to comment]

sakan jalan2

NunAlifNunAlif said... [Reply to comment]

@the fikirman hehe, kebetulan ada urusan sambil tu jalan2 la :)

Tukang Besi said... [Reply to comment]

macam mana nak mohon tu .boley tunjuk ajar ?

Tukang Besi said... [Reply to comment]

macam mana nak mohon tu untuk tahun akan datang? bila mula buka pendaftaran ?minta tunjuk ajar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...