Saturday, 1 January 2011

Selamat Tahun Baru 2011 & Salam Imtihan

Assalamualaikum...

Mudah2an korang semua berada dalam keadaan sehat sejahtera...
Yang mane sakit2 tu bawak2 la jumpe dokter okeh...makan obat!!

Happy new year!! Selamat tahun baru!! semoga tahun ini lebih baik,lebih bahagia,lebih gumbira & lebih berjayaaaaa..:)

Alhamdulillah...ini lah entry pertama utk 2011..
Ahlan2 ya 01/01/2011...
Bertambah tahun maka bertambah la juga umur kita..
Alaahaaii...rase da malu da nak sebut umur ni....hihihi..
2011 saye single lagi!!..hahaha...
Xpe lah..semuanya masih menjadi rahsia Ilahi...
Bak kata Mak "Patah tumbuh hilang berganti...Mudah2an ALLAH gantikan yang lebih baik utk Nana..tumpukan pada pelajaran skrg"
Okeh Mak!!Nana sayaaaang Mak..

Ok2 bila kite cite pasal umurkan..
Mesti semua impikan kehidupan nak sentiasaaaa muda...
Kalau jadi baby xyah pk macam2..nangis2,mak ayah sume2 lah pujuk...
Kalau zaman kanak2..seronooooknyeee..riang ria suke hati..
Kalau wat pangai pon mesti org ckp..alaaa,dah name pon budak2..hehehe

Astagfirullah...hakikatnya inilah kehidupan yang kita harus jalani..
Yang hidup akan mati...
Yang pergi akan berganti..
Semuanya adalah diatas kuasa ALLAH...

Alhamdulillah...Ya ALLAH,inilah kehidupanku..
Suka duka,susah senang...segalanya adalah nikmat dariMu yang tidak terhingga..
Baik & buruk segalanya dtg dariMU...
Aku terima dgn REDHA & belajar dari kesilapan yang dulu..
Segala ujian yang ALLAH berikan adalah tanda DIA peduli akan kita,DIA sayangkan kita...
Terima kasih Ya ALLAH...

************************************

Bulan satu bermulalah juga musim pekse!!



InsyaALLAH,nana akan menjalani imtihan lebih kurang 6 hari je lagi..Imtihan fasa 1..

Tahun 3(mengulang) Pengajian Islam & Bahasa Arab, Fakulti Bahasa Arab Universiti,Al-Azhar Iskandariah.

08/01/2011 - Tarikh Adab Andalus
18/01/2011 - Nusus adabiah

waktu 9:30pg - 12:30t/hr(waktu Mesir),3:30ptg - 6:30ptg(waktu Malaysia)

Untuk fasa 1, 2 subjek Nana repeat...
Tapi Ya Rabb...subjek yang boleh tahan jugak lah...
Fasa 2 nnt 3 subjek lagi menanti...

Ape2 pon kalian doakan Nana & sahabat2 dipermudahkan menjawab & mendapat keputusan yg cemerlang ye!!

p/s: "Wanita dicipta utk dilindungi n disayangi bukannya di khianati"-Ustaz Mohd Zawawi Yusoh-

Dan wanita mempunyai sekeping hati yg lembut n mudah dilentur...andai sekali disakiti,ia boleh menjadi lebih keras dari batu!!

NaNa(^_^)
Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

ASaDa RyutaRo said... [Reply to comment]

Selamat Tahun Baru 2011 dan selamat menempuh imtihan.. :)

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

Thanks Asada...
Happy new year n all da best 4 imtihan!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...