Wednesday, 12 January 2011

Bila imtihan menjelma...

Assalamualaikum...

Mudah2an sy,awk,kamu,kite & sume2 lah sentiasa berada dalam rahmat & redhaNYA..
Terasa INDAH bila diri dekat denganNYA..xtipu!!

Tadaaaaaaaa~~~
Bila Imtihan menjelma...[Imtihan = Examination = Peperiksan]
Bila keMALASan melanda...
Bila KITAB2 yang minta dibaca terbiar begitu sahaja!!
Bila mata lebih cenderong untuk menikmati TIDUR yang lena
Hei kamu...X takut ke??(◑﹏◐)

Wake up!!Wake up!!
Rise Up!!Rise up!!

Biasala kan dugaan bagi mereka2 yang sedang menghadapi imtihan..
Dugaan sebelum imtihan da malas nak cite!!huk3x..
Xpe2...Ape yang penting 'Jangan Pandang Belakang'

2 simtom yang kurang sehat ketika musim pekse!!
Tapi sehat utk tubuh badan..Weee~~~
Let's check up!!

'
'
'
'
'
'
'
'
'

>>>Time musim pekse ni la rajin nak turun dapur..
Masak memasak la kunun..hehehe
Tengok ni..kemain!!
Sila la menjamu mata..:D
[Besa la..bace2,hafal2 pas tu lapaaaar..]


>>> Time musim2 pekse jugak la mate ni sedaaap nak tido...
Bukan Nana taw,bukan korang jugak..
Tapi dak ucuk ni!!


Ok2 jom dengar sket ceramah dr Ustaz Kazim Elias..
Same2 beringat..
Khusus utk diri sendiri lah yang sedang menghadapi Imtihan ni..
Untuk sape2 juga yang sedang menghadapi imtihan...
Biasalah mcm2 ujian kan time2 nak imtihan ni...

Jadi,sila bawa2 bertenang...jangan bawa bertendang..:D

Kembali semangat!!
Nak balik Mesia cepat!!



Kalau korang nak dengar banyak lagi...
Dipersilakan search kat youtube..:D

**Semangat Ibu & bapa adalah azimat yang paling berharga..

"Redha Ibu Bapa adalah redha ALLAH juga"
-❤ u so much MAK & BAPAK-

p/s: Tiba2 terdengar bunyi suara Encik Himar a.k.a Donkey..Hik hook~~~hik hook~~
Ade syaitooooon...syuh3...
A'uzubillahi Minashaitan Nirrajim...


Pen OFF!! Sila shut down laptop!!

NaNa(^_^)v
Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

sissyira said... [Reply to comment]

salam

caiyok2..

kamu boleh :D

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

Thanks Syira...

Saya mesti bole!!hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...