Wednesday 5 January 2011

Nak mintak SORRY(╥_╥)

Assalamualaikum...

Tadaaaa~~~Entry ekspress 2 hari sebelum pekse!!
Sebelum itu, Nana nak mintak maaf kpd semua andai ada terkasar bahasa, tersilap bicara & segala2nya sengaja mahupun tidak sengaja. Mohon DOA dari kalian agar sy & sahabat2 yang akan menempuhi imtihan faslul awwal 2010/2011 dipermudahkan utk menjawab & mendapat keputusan yang cemerlang. ツ Forgive & Forget ツ

Boleh teruskan bacaan anda...Hee~~
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


"Sedang aku berduka SOLEHAHku tidak pasti"


Ya ALLAH, jadikanlah aku wanita SOLEHAH yang Taat dengan segala perintahMU(╥_╥)

Ya ALLAH, aku hambaMU yang berdosa memohon agar dipelihara segala pinjaman yang kau kurniakan kpdku(╥_╥)
Sungguh bertuah bila diri ini diuji...
Terima kasih Ya ALLAH,kerana aku pasti kau menguji kerana kau menyayangi...
Ya ALLAH, padamkanlah segala episod duka & segala khilafku yang dahulu...
Aku mahu terus lurus dijalanMU..
Aku mahu dekat denganMU selalu..(╥_╥)
Ya ALLAH, selayaknya aku diuji..(╥_╥)
Selayaknya musibah menimpa diriku kerana aku hamba yang sering lupa,leka & alpa..(╥_╥)
Ya ALLAH, aku tahu kau merindui suara hambaMU yang berdosa ini..(╥_╥)
Ya ALLAH, kau ampunkanlah segala dosaku & pilihlah aku diantara hambaMu yang menerima taufiq & hidayahMu...(╥_╥)
Ya ALLAH, aku kembali & biarkanlah aku terus setia meraih cintaMU Ya Ilahi..
CintaMU yang hakiki & kekal abadi...(╥_╥)

*************************************

Yang ini ditujukan untuk diri sendiri...

Masih menjadi 'RAHSIA ILAHI'
Hmm,Gambar yang ni akan diulas dikemudian hari...hehehe... Xpon, Korang faham2 lah sendiri..hehehe


*Gambar ikhsan dari Abg Google..hihihi

p/s: Hah?? 2 hari lagi nak exam bole update blog lagi?? Bole maen2 Fb lagi??
Amboit3,dah2..ni last la eh[bole caye ke ni?]

Kite jumpe dilain hari...Wish me all da best okeh!!

NaNa(^_^)v
Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

amie... said... [Reply to comment]

...ye aku maaf kn ko...jgn sedeyh2 lagi eak...

all the 4 the exam...

doa same2 kuat utk tempuhi segala rintangn...

cenyum celalu... :)

MakNana said... [Reply to comment]

Yela,sesame memahapkan...
All da best to y0u kak! Jgn berangan je kak kat bilik 2..
Sem0ge kite AMAN selalu..Cayalah..Lalala~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...