Sunday 16 January 2011

Aku bukan siapa2..Aku manusia biasa...

Assalamualaikum...

Tadaaa~~~Muncul lagi..
Alaa...ye2..jap je..
Nak wat senaman jari jap..
Jap lg nana sambung bace kitab lagi...

Hmm...tibe2 rase xbest!!
Biase la kan...Time da dekat nak exam..
Time kite ngah fokus study..
Kite ngah khusyuk nak menghafal..
Time tu jugak lah perasaan yang xbest ni datang...
Sabar je la labuuuu~~~~
Itu lah ujian namenye...

'Ala kulli hal...Qulilhamdulillah..
ALHAMDULILLAH....

Hmmm...Sayang sangat kat blog ni..
Banyak sangat Nana tumpang cite kat die..
Die redha je...hehehe..
Memahami sungguh..

Haaa...Meh cni meh..
Tengok ape yang Nana nak merapu lagi ni...
Agak2 kepada sesiapa yang takut nak bace bait2 kata ala2 jiwa ni..
Dinasihatkan xyah teruskanlah..hehehe..

'
'
'
'
'
'
'
'
'

-AKU MANUSIA BIASA-


Aku manusia biasa...
Sedang hati mencari kekuatan...
Kadang aku terkandas tak mampu melawan...

Walau apa terjadi...
Aku tak akan biarkan diriku hanyut melayan perasaan...
Tujuanku banyak yang bakal menanti dihadapan...

Aku tak mahu..
Aku tak mahu mendengar kata dusta lagi...
Aku tak mahu..
Aku tak mahu mendengar janji dunia lagi...
Tapi mampukah aku??
Mampukah aku melawan sendiri??
Sedangkan pelbagai watak lakonan dipentas dunia ini yang bakal aku tempuhi...

Aku bukan siapa-siapa...
Aku manusia biasa...
Punya hati & perasaan yang kadang kala hilang punca..

Walau apa yang terjadi...
Aku tak akan pandang kebelakang mencari salah sana sini..
Kerna kehidupan kehadapan...
Perjalananku jauh & harus aku teruskan...

Terima kasih pengalaman kerna mengajarku tentang kehidupan...

**Sudah selesai...
Fuuuh!!legaaaaa...
Ok...Nana sambung bace kitab lagi...

p/s: Bila terkesan melayan bait2 syair arab...:p
Rabbuna yusahhil 'alaina..InsyaALLAH..
Doakan Nana najah & naik tahun 4 tahun ni...:D

NaNa(^_^)v
Comments
0 Comments

0 budak baik sudi komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...