Friday, 28 January 2011

Summer Break 2011 : "Port Saed"

 Assalamualaikum...

Ape khabar semua??

Fuuuh~~ kepenatan masih dirasai...
Mane tidaknye semalam berjalan tak hengat...
Macam biasa la, bila da abes pekse..
Luangkan masa ngan kawan2 g jalan2...

Kali ni Nana & da geng plan g Port Saed...
Cuma ada Mak Cik sowang tu je last2 minit xmo pergi..
Alhamdulillah,semalam kami berlapan telah selamat meronda2 Port Saed dengan jayanya..
Hampir 4 jam jauh perjalanan dari Alex-Port Saed...
Bila dah tiba sana baru lah tahu rupe bentuk segala bagai ape yang ada...

Ekceli,kat sana banyak jual baragan bundle...
Serius tak pernah terlibat dengan bundle2 ni...
Tp ade kawan2 ckp best gak beli barangan bundle..
Biasenye barang2 bundle ni barang2 branded jugak laa..
Tak mampu nak beli yang 1st hand kite beli la bundle2 ni...
Nana pon bukannye gila barangan yang brand..
Barang cap ayam pon xpe..janji kite beli kite puas hati..
Senang cite,ikut kemampuan je laa.

Nana dapat la 1 sweater 'EASTPAK'..
Puas hati laa..
Kwn ckp barangan branded tuu...
Ntah,Nana pon xtahu..kesian tol..hehehe
Selepas berunding2 & tawar menawar...
Dari LE40 dapat la LE25 lebih kurang RM13..
Kalau ikut nak mintak LE15 je...hehehe...

5jam kami pusing2..
Masing2 teruja!!

Meh layan gambar sket..
Oopss..Sori..gambar masa soping kat tmpt bundle xde!!
Sebab masing2 bz..hehehe..xlayan kemere2...




Haaa..pernah naek van mcm ni??
Pintu van dah berikat2...adooyaaii..
Ala2 hidup segan mati xmahu...hehehe..
Bole jumpe kat Mesir...nak try meh dtg cni...
InsyaALLAH,selamaaaat...

p/s: Next trip nak kemana plak??
Mudah2an dipermurahkan rezeki Nana utk ke tempat impian...:)

NaNa(^_^)v
Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

cinonex coreyan said... [Reply to comment]

bila nak bawa cinonex g jejaln kat mesir..tringin nak pegi =p

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

Mesir xaman skrg...
nnt da aman baru bole jalan2 kat Mesir okeh...huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...