Tuesday, 28 December 2010

Hati yang kau sakiti!!

Assalamualaikum...

Harap2 korng semua dalam keadaan baek2 & sentiasa tersenyum bahagia..
Hmmmm,Nana masih cuba mengumpul kekuatan...

Nak tanye korang...
Bila hati & perasaan kite dipermainkan...
Adakah kita tergolong dalam golongan teraniaya??betol ke soalan Nana ni..
Ntah laa..

Maaf la kpd sesape yang sudi membaca...Nana sekadar meluahkan ape yang ada dihati..
Mungkin dengan menulis sekurang2nya dapatlah memujuk hati yang sedang kecewa ini...:(

*********************************

Ya ALLAH,kenapa lah aku perlu menangis lagi??Sedangkan dia berbahagia dgn yg lain..
Ya ALLAH,Hati aku lemah...Kau kuatlah Ya ALLAH...

Ya ALLAH,janganlah aku menangis selain hanya kerana menyesali akan dosaku kpdMu..
Ya ALLAH,aku berterima kasih kpdMU kerana dgn ujian ini aku pasti krn kau menyayangiku...

Walaupun terlalu sakit untuk menghadapi semua ni...

Ya ALLAH,Tenangkanlah hati hambaMu yang lemah & berdosa ini...
Ya ALLAH,aku pasti..aku pasti aku akan mampu tersenyum krn hikmah yang bakal kau berikan kpdku satu hari nnt..

Ya ALLAH,aku mahu berjuang dijalanMU..kau bantulah aku...kuatkanlah semangatku...

*********************************

Lirik yang sesuai..:(

Rossa-Hati Yang Kau Sakiti-

Jangan pernah katakan bahawa♫
Cintamu hanyalah untukku
Karena kini kau telah membaginya
Maafkan jika memang kini
Harus ku tinggalkan dirimu
Karena hatiku slalu kau lukai
Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
Ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa♫


Chorus
Ku menangis♫
Membayangkan
Betapa kejamnya dirimu atas diriku
Kau duakan cinta ini
Kau pergi bersamanya♫

Ku menangis♫
Melepaskan
Kepergian dirimu dari sisi hidupku
Harus slalu kau tahu
Akulah hati yang telah kau sakiti♫

Maafkan jika memang kini harus ku tinggalkan dirimu♫
Karena hatiku slalu kau lukai
Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
Ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa♫

Ulang Chorus

Ku menangis♫
Harus slalu kau tahu
Akulah hati yang telah
Kau sakiti♫

p/s : Mak..terima kasih atas nasihat Mak...
Mak,Bapak & keluarga adalah kekuatan Nana...
Terima kasih juga buat sahabat2 yang terus memberi sokongan & nasihat...
Alhamdulillah, ALLAH kurniakan Nana keluarga & sahabat2 yang sentiasa memberi sokongan & dorongan...
Nana sayang kalian semua...:)

NaNa(^_^)V
Comments
5 Comments

5 budak baik sudi komen:

syira aka sepatu hijau said... [Reply to comment]

salam

terima kasih di atas kata kata yang bernas itu..

kamu juga jangan bersedih yea :) Tuhan ada bersama kita :)

syira aka sepatu hijau said... [Reply to comment]

salam

tak pe. selagi boleh syira cuba dengar, luka cinta pertama memang menyakitkan, dan syira pernah lalui pengalaman itu beberapa tahun yang lalu. memang susah nak terima, tapi hakikat itu harus kita terima :)

mungkin dia memang bukan yang terbaik untuk nur, sebab itu Tuhan ambil dia daripada kita :D

kita kena pk positif selalu [ kadang2 syira pun pk negatif juga ]

yang penitng jangan difikirkan sgt.. menangis jika perlu dan kembalilah kepada DIA. itu yang penitng :)

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

sama2...
terima kasih jg ya...

InsyaALLAH...
ALLAH uji krn ALLAH syg kita...
ALLAH juga rindukan suara(doa) kita..

Kpd ALLAH juga lah selayaknya kita berikan CINTA...:)

syira aka sepatu hijau said... [Reply to comment]

salam

selamat pagi

jangan bersedih-sedih yea wahai sahabat :D

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

Thanks sangat2 syira..
InsyaALLAH...
sedang semangat nak mengahdapi exam...
nak bace buku!!
nak balik malaysia cepat2...
xnak ingat dah yg lepas2..

doakan nana ye...
InsyaALLAH..8/1 n 18/1 nana exam...
doakan nana berjaya n diberi kekuatan yg berterusan...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...