Tuesday, 12 April 2011

Sabor je lah!!

Assalamualaikum...

Tarik nafas lega~~
Keadaan rumah sudah agak elok sket..
Walopon masih ade yang tak lengkap..
Dapur,water heater & peti ais sume dah ade dlm umah..
Tp sume xleh pakai..Adoyaaaii..
Satu badan bekerja keras nak menyental umah ni taw!!
Sabor je lah!!

Si budak berTuAh pon Nana da hangkut bawak balik ke tempat asal..
Haiii la TuAh...ucuk tol la die!!fening pale kite taw..
Da mandikan pon bau ucuk ag...
Ishk..paghah budak sekor ni...ehehee...
Sabor je lah!!

Hmmm...
Dah datang satu penyakit..
Skrg ni rase da kurang rajin sket..
Bukan hape...
Malas nak menjelajah ke blog org ramai...Adeh!
Mahap la ye...
Ape org panggil tu...blog walking!
Walopon tak perlu berpenat lelah berjalan bagai...
Hanya duduk dan tekan2 je touchpad tuu..
Tp agak kurang rajin disini yee..hahaa..
Sabor je lah!!

Mane blog yg besa nana terjah tu...
Jangan risau...
Nana sempat2kan jengah blog korang...
Bace entry2 korang yang macam best tuu..eheheee..

Tak tahu lah ape penyakit bermalas2an ni..
Sat je kot..nnt dtg hangin rajin..
Nana g la jalan2 kat blog korang..
Sungguh suspek kpd mereka2 yang rajin nak bw!!

Walopon bukanlah target Nana nak menambah follower beriban2..
"I follow u..follow i back ya!!"
Errr..bukan2..itu bukan target sy..
Bukan jugak nak nak suh tekan2 nuffnang tu..
Kalau ade yang sudi menekan..
Sungguh mulia hati korang..ekekekee...
Creat blog ni pon untuk suke2..
Kadang2 best jugak ape bace entry sendiri...hahaa.. 
yang ni,xboleh blah!!

Walo pape pon..
Terima kaseh sangat2
kepada yang sudi follow memollow..
kepada yang suke buat bising kat blog ni..
kepada yang sudi nak membace entry yg ntah pape ni..
xlupeee...
kepada silent reader..ade kan..kan..kan??hehee..

Eh...jap2...
Nah layan gambar conteng2 ni..
'
'
'
'


Bahebak Ya Biladi!!

Ekceli,ni pic yg sempat Nana snap masa dalam van otw balik umah dr epot Alex..
Serius..banyak plak conteng2 kat dinding2 bangunan Alex ni...
Tp conteng bukan sebarang conteng...
Terkesan dengan tragedi 25 januari...
Mungkin ni salah satu cara rakyat mesir nak tunjukkan semangat cintakan Negara diorang ni..:D
Welcome to new Egypt..ehehee..;)

p/s: Harap penyakit malas ni xberlarutan..hehee...
Sebab....
Nak rajin bace buku lah!! sila percaya ye...:p

NaNa(^_^)v
Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

iPai said... [Reply to comment]

sabor je lah .. jangan malas2 .. pergi berusaha !!

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

hehee..baek2..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...