Tuesday, 19 April 2011

Lagi tak mahu bersyukur ke??

Assalamualaikum...

Kau kata kau setia!
tapi kau dusta~~
Sekarang dah depan mata...
Apa kau nak kata?
Patut lah pengorbanan ku...kau tak hargai...
Rupe2nye kau dah ada..standby pengganti~~~~

Ahaaa...
Korang tahu kan tu Sepah punye lirik..hehee..
Jangan layan sangat lah...:p
Pengaruh2..aiishh!!

Ok la..tak penting sume tu...
Meh sini...ada yang lebih penting...hehee..

Semalam dok jalan2 kat page pesbuk kawan...
Terjumpa lah satu video ni..
ALLAH!!

Mungkin ada diantara korang yang dah pernah tengok...
Xpelaa..Nana nak share jugak!!

Sama2 lihat, hayati & nilai...
'
'
'
'
'

SUBHANALLAH...
Dah tengok?
Ape yang korang rase?

Sangat3 tacing lah...:(
Walo ditakdirkan dia tidak sempurna..
Tapi dia terlalu istimewa..

ALLAH!!
Alhamdulillah,kita diciptakan sempurna segalanya...
Lagi tak mahu bersyukur ke??
Adeh! manusia2...
Itu pon kadang2 lagi nak merungut2 kan..kan...
Sakit sket dah macam2 alasan nak ponteng solat kan..kan..
Bukan korang...orang lain lah..:p
Orang lidi ni haaa kot..hehe

Islam itu mudah!
Alhamdulillah dengan kurniaan nikmat Iman & Islam..:)

Dah2...jangan nak layan blogwalking sangat kalau tak solat lagi!!
Same dengan je yang menaip ni pon!!

"Peliharalah ALLAH pasti ALLAH memeliharamu"
 "حفظ الله حفظه الله"

p/s : Semalaman Ciz Izz pinjam TuAh..
dan pepagi dah dihantar pulang...hehee..:)

NaNa(^_^)v
Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

DaNg aNuM said... [Reply to comment]

pergh...sedih beb tengok video ni..tu lah..rugi jadi manusia yang tak bersyukur...so, after ni kene senantiase bersyukur...hhuhuhuh

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

betul3...
ALHAMDULILLAH 'ala kulli hal wan ni'mah...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...