Wednesday 20 February 2013

ilmumiliktuhan.blogspot.com

...السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 ♥بسم الله الرحمن الرحيم♥

*Ini entry melekat*

Alhamdulillah bertemu lagi diruangan maya ini. Sudah 29 hari bersama Januari. Syukur dengan hari yang berlalu juga hari yang bakal dilalui.

Entah kenapa sejak dua menjak ini rajin mengupdate, mengupdate resipi! Yelaa,pegang sudip pon tak reti maka kalau masak best ada la update, kalau tak best malu la nak kongsi. Heh!

Ok, kembali kepada tajuk entry. Alhamdulillah saya telah berjaya membina satu blog lagi. Al-kisahnya, blog tersebut sudah lama dibina tapi dibiar terbengkalai sahaja. Saya akan cuba untuk update sekerap yang mungkin, walaupun sedikit info yang diberi tapi saya akan cuba untuk berkongsi! InsyaAllah :)

Ilmu itu milik Tuhan! jadi ayuh kita sama² kongsikan!

Sebenarnya 25Januari yang lalu saya telah lancarkan eceh! & open to anybody kerana blog tersebut yang selama ini hanya private untuk diri sendiri. Cuma saya tidak mengwar-warkan di blog ini.

Ok, dengan lafaz Bimillahir Rahma Nirrahim.. saya lancarkan lagi blog http://ilmumiliktuhan.blogspot.com! Dengan segala hormatnya sila²lah singgah ke sana :) 

Sama² kita sebarkan ilmu, walaupun sedikit moga bermanfaat untuk semua.. InsyaAllah!

Teringat kalam seorang ustaz 
Jadilah kita diantara 2 golongan ini

1- Suka mengajar

2-Suka belajar
Jangan kita jadi golongan ke-3  mengajar tak nak & belajar pon tak nak!


p/s: sampai hujung nyawa tak akan berhenti belajar. InsyaAllah.


NaNa=^.^=
Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

penglipur said... [Reply to comment]

ooo ade blog lain yeeee..x pe nanti i terjah..hehe

molek la tu share ilmu..nunalif kuasa dua ni pon dah mcm blog resepi ambe tgk..hehe..jgn marahhh nanti kene jual..:p

apdm said... [Reply to comment]

salam,,

rajinnya buat banyak blog, satu pun kadang2 tak terkejar saya ni..he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...