Wednesday 6 February 2013

#WinterBreak 2013

...السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 ♥بسم الله الرحمن الرحيم♥

MedanSeleraMediterranean2013

Alhamdulillah, jangan dihalang jika jari ni mula rajin menaip entry sebab nanti bila menyepi maka sunyi tiada masa lah nak melayan papan kekunci.

Alhamdulillah, winter break tahun ini tiada agenda cuti² Mesir apatah lagi cuti² IstanbulAkuDatang berbanding tahun 2010, 2011 & 2012. Seronok melihat koleksi gambar² sahabat² yang baru pulang bercuti dari kota Sultan Muhammad al-Fateh. Allah! InsyaAllah saya mungkin menyusul juga jika diizinkanNya :)

Eh, tengok gambar kat atas tu, dapat jugak merasa main salji tiruan :P

'Ala kulli hal, winter break berjalan dengan baik. Walaupun namanya cuti tapi kelas(kelas luar) berjalan seperti biasa. Aktiviti persatuan juga berjalan  dengan bermacam² agendanya (walaupon saya bukanlah kaki persatuan tapi ikut juga beberapa program yang dianjurkan). 

Tiba² terasa hari semakin cepat berlalu pergi. Entah, macam² yang bermain didalam fikiran mungkin. Inilah dia bila mula mengejar masa. Bila ditunggu seksa!

Mesir, masih banyak yang belum ku terokai.

Ya, itu yang sedang saya rasakan. Bila mengenangkan ada masa yang pernah terbuang. Sayang. Tapi insyaAllah, beberapa bulan lagi disini moga Allah beri kesempatan untuk terus manfaatkan masa yang berbaki.

p/s: Indahnya dunia sementara yang selalu buat kita lupa & leka. Kehidupan akhirat jua selamanya.

NaNa=^.^=

Comments
0 Comments

0 budak baik sudi komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...