Friday, 4 May 2012

Nak nikah cepat?

...السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 ♥بسم الله الرحمن الرحيم♥



kredit to Muhammad Rusydi

Saya nak cuba bila tiba masanya :) entah siapa & dimana lah calon saya ni? haish! :P
Tapi boleh je nazar untuk perkara-perkara lain juga, yang baik-baik contoh macam nak imtihan ni pon boleh cuba! InsyaAllah, dengan izin Allah :)

p/s: ok kat hujung entry selalu bubuh sign 'Nana(^_^)', takmo dah.. nak yang ni! NaNa =^.^= #tetibe

NaNa =^.^=
Comments
3 Comments

3 budak baik sudi komen:

E n t o y C a i r o said... [Reply to comment]

bak nana...

sure ke x da orang punya lagi ni...hehe..

sy ada calon ni klw mahu..(citer betul ok...)

x salah rasanya jika perempuan yang memilih lelaki...

NunAlifNunAlif said... [Reply to comment]

@E n t o y C a i r o Iye lah wak entoy~ belum dabel =.='

siape3? hihi ^^

Eh, time pekse je mesti dok cite pasal jodoh kawen..haha~ p bace buku lah!

amie... said... [Reply to comment]

haaa...ape lagi....buat la cepat...
tak sabo ni... ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...