Friday 4 May 2012

Jumu'ah Mubarakah

...السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 ♥بسم الله الرحمن الرحيم♥

Salam Jumu'ah Mubarakah~ =^.^=

Pagi-pagi Tuah dah duduk termenung atas meja study, mungkin isyarat supaya saya kena mula baca kitab! Baek lah Tuah! tapi nak conteng-conteng kat blog jap~

Entah, semenjak dua menjak ni pukul 2 pagi je rajin si Tuah kejutkan saya. Tapi memang kebiasaan sebelum melelapkan mata akan pesan pada Tuah supaya kejutkan, faham pulak budak berTuah ni! Good Boy~ sebab tu la kite sayang awk taw Tuah! 

Alhamdulillah, ikut rajin dengan tak rajin je Tuan dia ni nak bangun sujud kepada Pencipta =.='
InsyaAllah akan ku gagahkan juga :)

Tuah model tak bergaji :P

Silih Ganti Rasa Tuhan...

Dalam letih aku merintih Kelemahan dan kelalaianku
Alpa dan dosaku Aku lemah tak berdaya Tuhan...
Dalam suka dan duka tangis dan tawa
Melimpah rahmat dan nikmatMu

Aku syukur dan akur
Lupa aku megenangMu dalam sibuk dunia dan gawat
Kau lupa ku ingat Tuhan...
Ampunilah hatiku yang pilu
Tak endah bila menadah akan kebesaranMu
Ingatkan daku agar mengingatiMu Tuhan...

BicaraMu tanpa suara 
BelaianMu hanya rasa
Kau terlalu dekat tanpa suara
Namun cintaMu ketara jua....

-Dimana DIA dihatiku?- 

p/s: Buku tu dibeli bertarikh 16 okt 2011, tapi kan.. tak abes-abes baca lagi =.=' InsyaAllah lepas imtihan nak abeskan!

NaNa =^.^=
Comments
0 Comments

0 budak baik sudi komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...