Friday 4 May 2012

Imtihan Fasa 2 2011/2012

...السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 ♥بسم الله الرحمن الرحيم♥

Mempersembahkan~
Jadual Imtihan Fasa 2 Sessi 2011/2012 Tahun 4 Fakulti Bahasa Arab, Universiti Al-Azhar (Iskandariah)

Jadual Imtihan Versi conteng-conteng~

Alhamdulillah, mencuri sedikit masa menjengah blog & bubuh entry baru :).

Alhamdulillah, siang tadi selesai sudah menjawab soalan imtihan takhaluf(paper repeat) bagi madah Nusus 'Abasi, moga Allah melembutkan hati Dr Wafa'/penanda kertas jawapan saya supaya bagi saya najah untuk madah takhaluf tahun ini!

Mula imtihan jam 9:30pg-12:30t/hr tapi serius! jam 11.30 pagi dewan peperiksaan dah kosong! saya tinggal sorang-sorang ditemani abla-abla/muraqib(pengawas) =.='.

Alhamdulillah, abla-abla seperti memahami. Jika selalu pasti bising 'Ya Malizi! sur'ah~ bla bla bla', namun tadi Allah bantu memberi saya kemudahan untuk menjawab tanpa diganggu dari sebarang pencemaran bunyi :P.

Entah, memang tak reti nak keluar dewan exam cecepat, walau dah siap tetap setia menunggu kalau boleh sampai waktu tamat, paling busuk pon setengah jam sebelum waktu tamat, itu lah saya selaku calon peperiksaan yang hebat! hahaa~ :P

Sebelum pulang ke rumah teringat pesan kawan-kawan yang minta tolong ambil gambar Jadual Imtihan di Kuliah. Dengan berbekalkan kamera cap ayam siap sedia untuk shoot gambar jadual tapi tertinjit-tinjit lah saya kerana kedudukan nya ditampal agak tinggi. Lalu seorang budak arab yang baik hati menghulurkan kerusi, syukraaaaaaaaan!.

Ini dia, Jadual Imtihan Fasa 2 Sessi 2011/2012 Tahun 4 Fakulti B.Arab + Syariah + Qanun.

 Jadual Imtihan Versi Kuliah


InsyaAllah, 06.05.12 saya akan menghadapi satu lagi imtihan takhaluf untuk madah Nusus Islami, moga Allah permudahkan, moga Allah bagi kelancaran kepada saya untuk menjawab, moga Allah melembutkan hati penanda kertas jawapan saya supaya memberi saya najah untuk madah ini.. ameen!

اللهُمَّ لا سَهْلَ إلا مَا جَعَلتَهُ سَهْلا وَ أنتَ تَجْعَلُ الحزْنَ إذا شِئْتَ سَهْل 
Allahummaj'alna minal awwalin wal mumtazin wal faiezin wal mutafauwiqin fi kulli imtihan fid deen fid dunya wal akhirah~ ameen..

Ya Allah, permudahkanlah urusan kami, berilah kemudahan & kelancaran kepada kami untuk menjawab semua soalan-soalan imtihan. Berkatilah ilmu yang kami pelajari agar bermanfaat untuk diri & juga dapat dokongsi kepada orang lain. Moga tahun ni beroleh kejayaan! Najah untuk ke semua madah yang kami ambil pd tahun ini~ kami mohon, bantu kami Ya Rabb.. Ameen Ya Arhamar Rohimeen..

 Doakan kejayaan saya & sahabat2 disini ye ^^ 

p/s: Rindu Malaysia =.='

NaNa =^.^=
Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

Sharz said... [Reply to comment]

cantiknyer tulisan mummy tuah..

=)

MakNana said... [Reply to comment]

@Sharz hihi ^^ Tq Mummy Moja~ bakal perantin xlama lg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...