Wednesday, 18 May 2011

Salam Imtihan 'Fasa 2' 2010/2011

...السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 ♥بسم الله الرحمن الرحيم♥

Saya LIYANA BINTI HASAN, ingin meminta maaf kepada semua andai ada terkasar bahasa, tersilap bicara & segala2nya sama ada sengaja mahupun tidak sengaja.

Mohon DOA dari kalian agar sy & sahabat2 yang akan menempuhi imtihan faslul thani 2010/2011 dipermudahkan utk menjawab & mendapat keputusan yang cemerlang.

Salam Imtihan untuk sahabat-sahabat seperjuangan yang bakal menduduki Imtihan tak lama lagi...
'
'
'
Khususan buat sahabat yang menuntut di Universiti Al-Azhar,Egypt..
Sahabat2 serumah, sekuliah, sekelas, senegeri, seuniversiti...
Sama ada syukbah bahasa arab, syariah islamiah & usuluddin tahun 1,2,3,& 4
Tidak kira dimana anda berasa.. Iskandariah,Kaherah,Mansurah,Tanta,Zaqziq,Dumyat,Damanhur & sewaktu dengannya...


Ya ALLAH, bantulah aku & sahabat2ku..
Tetapkan niat kami belajar hanya keranaMu ya ALLAH..
Ya ALLAH,
Berikanlah kami kefahaman yg tinggi dlm setiap madah yg kami pelajari,
kau luaskan pengetahuan kami, kau lapangkanlah dada kami, tenangkanlah hati kami, permudahkanlah kami menjawab soalan imtihan nanti... 
Dan jadikanlah kami dikalangan hamba2Mu yang cemerlang... 
Amiin ya rabbal 'alamin..

Jadual Imtihan Saya~~
'
'
'
12/06/2011 - Nusus Adabiah (Nas2/Syair)
30/06/2011 - Naqad Adabi (Kritikan Sastera)
10/07/2011 - Adab Muqaran (Perbandingan Sastera)

p/s: Saya nak jadi budak RAJIN!! Jom baca kitab~~~

NaNa(^_^)v
Comments
4 Comments

4 budak baik sudi komen:

cinonex coreyan said... [Reply to comment]

ntah..bace kitab tu leklok..jgn duk brangan kat ehem2 jea..kalau nanti nmpk duk online selalu.siap la cinonex sekeh baru tau..hehe =p

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

@cinonex coreyan
Yelaaa...baek2...
xdok berangan..
dok tingat je bole kan...:p

dentist-to-be said... [Reply to comment]

gudlark dari bumi tanta..
rabbana ma'ak..
=)

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

@dentist-to-be
Thanks~~
Allah bersama kamu jgk~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...