Thursday, 23 June 2011

Soleh impian Solehah:)

...السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 ♥بسم الله الرحمن الرحيم♥

Alhamdulillah,selepas menggoogle2,cari contoh-contoh kartun lelaki... Ini lah hasilnya..


Terkial-kial jugak la menconteng ni,almaklumlah sy tahu lukis bulat2 je..:p

Cobaan pertama.
Macam biasalah hasil macam budak sekolah tadika je..hehe..
Nana tak tahu lah ada ke ikhwah yang pakai jubah warna hijau  macam tu..hehe..
Tapi disebabkan kartun, sukalah nak warna warnikan..:)


Gambar diatas khas untuk semua 'Muslim'.

Mudah-mudahan kalian menjadi idaman dan impian setiap wanita Solehah. Dan berbahagialah para MUSLIMAH yang dikurniakan pasangan yang SOLEH :)

Ya ALLAH kurniakanlah kami pasangan & zuriat yang soleh,Ya ALLAH kurniakan kami juga pasangan yang sentiasa menjadi pendorong dlm mentaatiMu,Serta kau jadikanlah kami & zuriat kami dikalangan hambaMu yg sentiasa bersungguh2 dalam mentaatiMu...

Ya arhamar rahimeen,Ya arhamar rahimeen, Ya arhamar rahimeen..irhamna...Ameen♥ 

p/s : Entoy, sila la like ye..hehe..ni je la yang menjadi..tak reti nak lukis rambut,reti lukis kopiah je..:p
Cinonex, sila la amek gambar diatas,harap anda berpuas hati :)

NaNa(^_^)v
Comments
3 Comments

3 budak baik sudi komen:

E n t o y C a i r o said... [Reply to comment]

hehehe...

terima kasih bak nana!!
:)..

keep drawing!!
haha..

NunAlifNunAlif said... [Reply to comment]

@E n t o y C a i r o

Hehehe...Sama-sama Wak EntOooy!!hahaaa...

cinonex coreyan said... [Reply to comment]

eh ade nama kite la kat situ..huhuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...