Tuesday, 21 June 2011

Doodle atas kertas A4 je

...السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 ♥بسم الله الرحمن الرحيم♥

Semua orang sibuk dengan doodle yang comey2!
Nana nak jugak. Tapi tak berapa pandai nak bermain dengan adobe photoshop :'(
Puas cuba tapi tak menjadi. InsyALLAH akan cuba lagi..yeay!

Tapi, dengan kurniaan jari jemari ni Nana conteng2 je la kat atas kertas A4 dulu..

Tadaaa... 
ini lah hasilnya
'
'
'


Disebabkan kartun, Nana suka lah nak warnakan dengan warna warni.
Gabungan warna juga dipilih sendiri oleh housemate Nana.
Masing-masing nak nampak comel bila di'katun'kan..hehe..

Tidak lupa Tuah pon nak interframe jugak


Ok lah, yang lebih penting sama2 kita hayati mesej hasil lukisan diatas itu..

Strive for Mardhatillah!! 
Everybody...lets say, I LOVE ALLAH!

p/s: Hanya berbaki seminggu sahaja lagi untuk menghadapi imtihan madah NAQAD ADABI.
Rabbuna yusahhil 'alaina Ya Rabb..ameen..

NaNa(^_^)v
Comments
3 Comments

3 budak baik sudi komen:

E n t o y C a i r o said... [Reply to comment]

wa cantik!..
untuk budak lelaki x da eh?
nak jugak tgk entoy versi kartun.
hehehe...

NunAlifNunAlif said... [Reply to comment]

@E n t o y C a i r o
Thanks..
Untuk lelaki kena praktis lg laa..

Yang menjadi 'jantan sekor' tu je..hihi..:p

cinonex coreyan said... [Reply to comment]

entohhh..untuk cinonex x de ke??..mesto dok ingt kite pun kan..:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...