Saturday, 25 December 2010

Sabarlah wahai 'HATI'

Assalamualaikum...

Harap korang sume dlm keadaan baek2 je...
Alhamdulillah,walaupun emosi Nana kurang stabil skrg...
Tp tetap cuba utk kuatkan semangat!!
Ini la ujian namanya...
Time da nak imtihan...ujian plak menjelma..
Lagi2 bila melibatkan soal hati & perasaan...
Aduuuuh....sakit sangat..:(

Korang pernah rasa kecewa??pernah dipermainkan??
Atau pernah mengecewakan??Ishk,jgn laa...xbaek taw maen2kan perasaan org...
Dalam tempoh yang lama kita setia,jujur & percaya tp ape yg kita buat tu xdihargai langsung...
Bila kita cuba bersabar,mengalah & cuba utk pertahankan hubungan..Tp sume tu xbermakna...
Sebab jauh menjadi alasan!!!
Sebab sunyi menjadi alasan!!!
Mudah sangat!!
Bila nak,baru cari...xnak buat mcm kita xwujud...
Sakit bila dengar kata 'putus'!!
Xde hangin xde ribut nak putus..sebab da ade org lain!!
Sampai hati!!
Wah,emosi la plak kan...:D

Kalau dikira sakit hati,kecewa,sedih dgn bape liter air mate yg mencurah2 ni...
Rasa buang masa plak...tp sume tu normal la kan...

Ya ALLAH,Alhamdulillah...sebenarnya bila kita diuji buat diri kita rasa lebih dekat dgn DIA..ALLAH adalah sebaik2 tempat kita mengadu...
Dia lebih tahu apa & siapa yang terbaik buat Nana..

Bila Nana fikir...
Patut la kalau orang yang xde iman & pedoman dlm hdp bole sampai bunuh diri bila frust bercinta...Na'uzubillah...
Rasa lemah longlai...tido mcm xtido...xbole nak makan...Ishk...
Mudah2an semua akan kembali normal..

Ape2 pon Nana redha dengan apa yang berlaku..Kalau ada jodoh xkemana...
Nana yakin bahawa perancangan ALLAH adalah yang terbaik...

Terima kasih buat kwn2... Husnul,Kak Nina,Kak Amie & ramai lagi yang sentiasa memberi kata2 semangat & sokongan...

p/s : Mak,nana ingat pesan Mak...
"Nana hilang sorang je..Mak,Bapak,Lia,Akim semua ada...Semua ada ngan Nana..."

Mudah2an ALLAH terus memberi aku kekuatan utk menghadapi hari2 yang mendatang...Amiin..

NaNa(^_^)v

Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

~ Liya Munir ~ said... [Reply to comment]

Sbr bnyk2 y dik. bulatkan tekad. jadikan mk ayah sbg 'azimat'. kak liya juga ada dgn nana w/pon dr jauh, kak liya x pnh lupa liyana :)

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

Syukran Kak Liya..
InsyaALLAH...mudah2an terus diberi kekuatan...

Terima kasih bnyak2 kak..:)
Sayang akk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...