Saturday, 24 January 2009

@kSi b3RaNi m@t!??

Assalamualaikum... 


"Dont do this anywhere...iLLa fi MISR" Macam gempak je kan...


Petang yang tenang & cuaca yang baik... Kitorang jalan2 hilangkan tensen... Mencari ketenangan la konon... Ni la gambar yang sempat kitorg snap... Sebelum ketapi lalu,kitorg posing la dulu...


Jangan pelik,jangan risau... Kitorang xkena tahan ngan polis pon... Apetah lagi nak kena denda... Pagar pon xde untuk menahan kami dari melintas landasan ketapi ni,ape lagi singboard...huhuhu... Jejantas?? Kitorang ni xikut qarar lalu lintas ke?? Eh,xnampak pon jejantas... Memang la jejantas xde,kalau ada kitorang xde la nak wat aksi macam ni... Sape kate xde jejantas?? Ada la...tp kat kawasan kitorang ni xde... Kalau ada pon,nak ke diorang ni melintas guna jejantas??

Ni la keadaan kat Mesir... Dah menjadi kebiasaan orang Mesir dan kami,ikut je la... Malaysia boleh,Mesir asal boleh... Memang bahaya kan??... Pandai2 kitorg la nak melintas... Xkan berani nak lintas time ketapi ngah lalu plak kan...huhuhu...









Ni video yang sempat kami record... Dah nak maghrib masa ni,on the way nak balik rumah... Alhamdulillah,sependek kami record video ni,tiada insiden yang tidak diingini berlaku... Korang tengok la sendiri,Kalau korang ada berani??hehehe...


NaNa(^_^)v
Comments
4 Comments

4 budak baik sudi komen:

Luckylia™ said... [Reply to comment]

kite bitau mak ngan bapak... huhuuuu!!

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

hahaaa...bitaw laa...ko g keje naek babe je nnt..xyah susah2 nak nek ketapi ag....

Luckylia™ said... [Reply to comment]

mmg laa... aku bawak bob ngan boyot teman aku ari2.. kang dorang majuk lak.. mentang2 dah ada babe, dorang aku lupekan... iyshh!! tak laaa..

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

muahaha....sian diowang...xbole la tido lebih dah pepagi nnt..nak kene teman ko plak...hukhukhuk....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...