Sunday 19 July 2009

Sambung cite....

Alhamdulillah... Nana dah semakin sembuh skrg... Cume mate kiri ni still blur sket...huhuhu.... Hampir seminggu dengan muka,mata yang bengkak,lebam... tapi walo camner pon tetap comel..,hehehe...ayat sedapkan ati jer...
Hari kejadian 09/07/09

Dalam pukul 3.30 Nana n Anor bertolak keluar, kitorang nak g bazar...Rase xsedap hati gak nak kuar...tapi kaki ni nak gak bejalan...Dipendekkan cite, selepas selesai memilih menu kat bazar,kitorg siap sedia nak isi perut plak.... Mee sup menjadi pilihan kami... Alhamdulillah,dah selesai mengisi perut,Jom la balik ape lagi...Gerai sume dah tutup muka kitorang je yang xbenti2 mkn..kuan3x... Lastly kitorang bangun la gak,xkan nak tunggu kena sound kot..hehehe...

Nana,Annor & Kak Redha nak tunggu taxi... Pas tu Nana xingat ape2... Sedar2 dah dalam taxi...Sempat lagi tanye Annor, "aku ni nape nor??nak g mane??"Dalam hati terdetik gak,Ishk..mimpi ke aku ni??nampak tudung annor penuh ngan darah....Adoooiii....aku ni nape???

Dalam mamai2 ni Nana sempat la dengar suara kak Redha cakap kat tepon"Nana kena hempap ngan kayu, muka dia luka kena paku yang ada kat kayu tuu...."cam tu la lbeh kurang...
Tapi siyes Nana xingat ape2...Ingat time nak tunggu taxi je...

Melalui cite Annor selaku saksi kejadian..."Aku dengo bunyi kayu jatuh. aku toleh je belakang aku tengok ko dah telentang... Aku terus g kat ko, aku singkap tudung ko... Ya ALLAH...penuh darah satu muke ko mase tu... nangis aku..huhuhu" cam tu la lebeh kurang cite die,nk dengo cite real jumpe la Annor...hihihi...korang xjadi sedih dengo die cite...muahahaha...

Sampai hospital layankan aje dokter nak watpe... Nana dah penat sangat.. Sian kat kawan2 yang tengok diorg yang fobia...hihihi..

Nana dikenakan beberapa jahitan dibawah mata kiri dan dari hujung kening sampai sebelah mata kiri. Ni sume kesan terkena paku yang ada kat kayu.

Alhamdulillah, ALLAH permudahkan segala urusan... Owner bangunan tersebut menanggung sume kos perubatan... Thanks a lot too to Dokter Ghada n her cousin Hilal... Mekaseh juga kepada Dokter Sofwad yang tolong jahit cantik2... mekaseh kpd sume yg terlibat...


Hari selepas kejadian 11/07/09

Nana kena g hospital lagi... Alhamdulillah,balutan mata dibuka dan selepas di cek sumenye ok... Alhamdulillah...


Ni la ubat2 yang nana kena ngap... Husnul n kak Redha siap wat jadual lagi...Mekaseh...


Selepas 4 hari 15/07/09


Nana kena g hospital lagi bertemankan Husnul & Kak redha xlupa Hilal pon ade sekali... Hari ni dokter bukak jahitan... Alhamdulillah sume ok... After 3 days come here again...uuwaaaaa.....xboleh nak balik alex lg...nak balik Malaysia bole x ek??huhuhu..



Selepas 4 hari 19/07/09


Hari sabtu xdapat g hospital... So kitorg g hari ahad... DOkter just cek je... Tapi.... u come here after one week...i will give u another treatment...huhuhuhu...Sabar je la labuuu....


Wat family & insan tersayang terima kasih atas doa dan sokongan kalian... Jangan risau2 sumenye selamat... Alhamdulillah...Sayang sume...


Terima kasih banyak2 wat best fren Nana, Husnul... Nampaknye cuti kali ni kite spend time same2... Hampir 5 bulan xjumpe, sampai jemu la ko tengok aku....hehehe... mekaseh banyak2,masakkan makanan tok aku walopon korang mkn lagi sedap2 udang,ayam...dan aku berlaukkan sayo sahaja...aku redha...hukhukhuk....Mekaseh banyak2, sebab alert ngan waktu aku makan ubat...kekadang2 telajak waktu...hihihi...tp ape2pon alhamdulillah...sumenye selamat...Mekaseh banyak2 taw...aku sayang ko...i know u too...


Terima kasih wat kawan2 kat Mansurah yang sudi datang ziarah... Tak lupa Anor,Idah... Walopon korg panggil aku Siti Musliha...Xpe2...Tangan aku xsakit...aku boleh cubit korang..hehehe...yang mane dtg hari pertama tu, mintak maaf sangat, Nana xdpt nak cam coz xbole nak bukak mata lg mase tu...tapi yang mana Nana kenal, Nana cam la... Terima kasih kpd sume yang dari Kaherah,Mansurah,Iskandariah....Terima kasih banyak2 atas doa kalian juga...

Terima kasih pada sume yang sentiasa mendoakan & memberi semangat...ALLAH saja yang dapat membalas jasa baik korg...Insyaallah...

p/s: Sempat gak makan eskim kat fayumi..hihihi...




NaNa(^_^)v
Comments
0 Comments

0 budak baik sudi komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...