Thursday, 30 July 2009

Alfu Mabruk wat sahabat2 Tahun 2 Fakulti Bahasa Arab,Iskandariah...



Alhamdulillah... Alfu Mabruk... Congratulation... Tahniah wat sahabat2 seperjuangan tahun 2 lughah 08/09 cawangan iskandariah..

"Hari ni natijah 2 Lughah kuar..."


Ptg tadi, Tetibe je kwn thailand nana, Khadijah kol dan tetibe jantung nana dup dap dup dap... Adooii, mesti natijah dah kuar... Betol la,die nak sampaikan berite terkini... Baru termimpi2 pagi td natijah kuar... Haaa,sah..Natijah 2 lughah dah kuar... Baru semalam Nana balik Alex selepas sebulan berhijrah, hari ni kuar natijah...tunggu nana balik gak,hehehe...


Alhamdulillah,walopon Nana kena repeat 2 paper ag... Alhamdulillah naek tahun 3 gak... Syukur sangat2...
8 orang najah,naek thn 3... Tapi sedih gak,11 org nampaknye xde rezeki lagi...


Walocamner pon "TAHNIAH' wat sume...

p/s: Repeat paper Nahu & Nusus...nak gak ikut naek thn 3..huhuhu... btol la alamat mimpi nana... Usaha lebih lagi yeeerr... Xmo maen2...


**siap kena panjat kerusi lagi nak tengok natijah..huhuhu...**

NaNa(^_^)v
Comments
4 Comments

4 budak baik sudi komen:

Luckylia™ said... [Reply to comment]

tahniah ui. ko alik bape hb? aku tunggu nnt kat port biasa akim amek aku dulu.. huhuhuuu..

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

mekaseh...xbalik pon...hukhukhuk...
aku raye sesorg je kat cni...ko dtg la open house umah aku nnt eh...

cinonex coreyan said... [Reply to comment]

cinonex suke pic dalm entry ni..tapi bukan suke orang dalam pic tu tau..jgn fikir yg tidak2..hehe

kenape saye suke??biarlah rahsia..haha

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

Syukran ya Akhi..=)

Baek2...
xfikir yg tidak2 pon..=p
Simpan la rahsia kamu tu ye cinonex..
hehee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...