Wednesday, 4 March 2009

tag...~photo challenge~

The challenge is:
**Go to your photos folder in your computer.
**Go to the 6th folder of photos.
**Go to the sixth picture in that folder.
**Put the picture on your blog and description of it.
**Invite six friends to join the challenge.
**Link them in your blog and let them know they have been challenged

This challenge has been asked by kak AmiePhat...


Adoyaaaii... Ingatkan ade keje sekolah mirath jer... Kat cni pon ade homework gak... Ape2 pon nana xnak la menghampakan Kak Amie.. terimalah jawapan aku sejujurnya ey kak... ekekeke...

Folder ke enam dalam laptop nana... jeng..jeng..jeng...

D:\1~N@N@'s p!cTuR3s




Gambo keenam dalam folder ni xde la... Coz ade banyak folder lagi...hihihihi... Folder keenam dalam folder ni... akim kawen...

D:\1~N@N@'s p!cTuR3s\#My lüvly family#


Dan gambar keenam dalam folder ni... Haaa... nilah gambonye... Dan ketika itu nana xde,bukan xdijemput, tiket kapal terbang abes arr... Xdapat g majlis diorang... huhuhu... Dah jadi papa & mama pon skrg...

D:\1~N@N@'s p!cTuR3s\#My lüvly family#\wedding's akim




*Invite 6 orang kawan


1~6
: Luckylia

(^_^)vNaNa

Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

Luckylia™ said... [Reply to comment]

uit! bukan kat folder abg akim kawen ni mule2 skali gambo antaran ke? ko tuko ek pah? ngelat!!

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

eh..mane ade...dah tu gambo nyer...aku ade adobe2 tu laaa...kan mule2 gambo aku adobe2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...