Saturday, 21 March 2009

H@r! Y@nG...???

Hmmm... Alhamdulillah... siap jugak akhirnya HALAT ASHABUL IRS tugasan terakhir nana untuk Kelas mirath... Walaupon last minit siapkan, tapi siap gak laa...
Kak Nina pon same2 bertungkus lumus nak siapkan... Rujukan copy satu je.. So,terpaksa la kitorang share2...hihihi... InsyaALLAH, esok kirim kat kawan yang nak balik Cairo untuk dihantar kepada Ustaz...


Hari Jumaat... Walaupon hari ni tak bape best.. Tapi hidup perlu diteruskan...huhuhu...
Mudah-mudahan esok lagi best dari hari ni... & juga hari-hari seterusnya... Insyaallah...


...Pucuk dicita, Ulam mendatang...

Petang tadi Kak Linda belanje Nana n Kak Nina makan... Bingung kitorang, Kak Linda suruh pilih nak makan ape, nak makan kat mane... hihihi... Last2,KFC jadi sasaran... Sebab Nana la teringin nak makan KFC... Kat Cairo xdapat... kite dapat gak kat alex, lagi la dapat makan free... hihihi...
Kitorang makan kat area Stanley Bridge... Tak sempat nak snap gambar banyak2... Almaklumlah perut dari pagi tak isi ape2... Matahari pon hampir terbenam... So, kita tunaikan keperluan perut dulu... Next time boleh la gambar2 plak... hihihi...

Thanks Kak Linda... Dapat duit zakat tak lupe kat kitorang... hihihi... Alhamdulillah, kenyang kitorang...


(^_^)vNaNa
Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

Luckylia™ said... [Reply to comment]

woaaa.. ade kentaki gak eh kat sane??



p/s: uit2!! aku??? ko tak hingat??? huh!!

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

hahaha...ade la weh..دجاج كينتاكي...alaa...ko beli la sendirik..aku skolah ag..tu pon org banje...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...