Monday, 1 February 2010

ALHAMDULILLAH..

ALHAMDULILLAH 'ALA KULLI HAL WAN NI'MAH...

Alhamdulillah,selesai sudah imtihan fasa satu... "TAWAKKAL 'ALA ALLAH"

اللهم اجعلنا من الأولين و الممتازين و الفائزين والمتفوقين فى كل امتحان فى الدين فى الدنيا و الأخزة...امين



Yeeaaahhhh...Cuti2 kembali...
tp cuti nak masuk fasa 2 ni sekejap je...

So, jangan lupe diri plak...khususan binafsi laa...hee~~

Mesti korang2 banyak planning untuk cuti yang bape kerat ni...
Nak ilangkan tensen la konon2 kan.... hapir 3 minggu dok menghadap kitab...
Lets Enjoy...heee~~
Ape2 pon kite manfaatkan mase yang ade INSYAALLAH...

8 subjek menanti untuk fasa 2..
  • AL-QURAN
  • NAQAD ADABI
  • AL-HADITH
  • FIQH (USROH WAL MIRATH)
  • ADAB MUQARAN
  • SOROF
  • NAHU
  • BALAGHAH

English dah dihazafkan...biasenye subjek ni la jadi penyeri kat result...Huu~~


Ditambah 2 madah tahun sblm ni yang sebok nak ikut jugak...dan itu sungguh menyeramkan nana...huuu~~
  • NUSUS
  • NAHU
p/s: Xsabar nak tunggu fasa 2... Nak balik Malaysia...huu~~
tp takut sebab subjek banyak...Mudah2an ALLAH memberi kesempatan waktu,kesihatan yg baik,kefahaman yang mendalam,ingatan yang kuat untuk Nana & kawan2 semua untuk semua madah fasa 2 nnt...amiin..

huu~~doakan la Nana jugak ade rezeki diberi peluang lagi tok pulang bercuti ke Tanah air... Rinduuuuu sangat ngan family... kalau xpat balik kompem mesir banjir taon ni..hukhukhuk....

NaNa(^_^)v
Comments
2 Comments

2 budak baik sudi komen:

HusFa said... [Reply to comment]

salam..amboi syok nya diaaaaa dh abis exam..x blk kampung ke?mane nk tau abis exam dok berkampung kt kaherah nun..doakan same dpt naik thun n blk mesia thun ni..:)

NuNu BeBeH said... [Reply to comment]

wslm..hee~~xde planning ag balik kmpg...kalau xde pape bek dok umah je...ag sonok...hehehe..korang planning ape cuti yg sekerat ni??insyallah..mudah2an kite2 same2 naek thn4..amiin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...