Friday 6 February 2009

~LeBiH bAiK....~

"Kita ketawa tak semestinya kita gembira... Kita tak ketawa tak semestinya kita tak gembira..."

Senyuman yang terukir jelas terlihat dimata, gelak tawa jelas kedengaran ditelinga... HATI MENANGIS??? Ada sape2 nampak x?? Ada sape2 dengar x???

Ya ALLAH, Aku mohon agar hambaMU ini sentiasa diberikan kekuatan untuk menghadapi segala mehnahMu... Kerana aku tahu kau lebih tahu apa yang terbaik buatku & dia...

Ya ALLAH, biarlah tangisan ku sentiasa mengalir kerana menginsafi segala dosa2 ku...


Ya ALLAH, aku mohon agar apa yang aku & dia lakukan & setiap jalan yang aku & dia pilih sentiasa dibawah redhaMU...

Ya ALLAH,Lindungilah aku & dia dari hasutan syaitan & jauhilah aku & dia dari mengikut telunjuk hawa nafsu...

Ya ALLAH, Jadikanlah kami semua hambaMu yang soleh & solehah serta taat atas segala suruhanMU...Amiin...


"Kalau ingin mencari motivasi, Cukuplah ALLAH sebagai perangsang. Jika ingin mencari teman pendamping, Cukuplah Al-quran sebagai penghibur. Andai diri perlukan peringatan, Cukuplah mati sebagai amaran..."


p/s: Lebih baik?? Lebih baik ape ek?? Qalbi, hanya tuhan yang tahu... Peace(^_^)v

NaNa(^_^)v
Comments
0 Comments

0 budak baik sudi komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...